Wat is de beste gratis software voor het herstellen van SD-kaarten?

Ik heb per ongeluk belangrijke bestanden van mijn SD-kaart verwijderd en moet ze herstellen. Ik ben op zoek naar aanbevelingen voor de beste gratis SD-kaart herstelsoftware waar anderen succes mee hebben gehad. Alle hulp wordt gewaardeerd, vooral iets gebruiksvriendelijks aangezien ik niet erg technisch ben.

Disk Drill voor Windows is behoorlijk solide voor SD-kaart herstel. Ik heb het zelf moeten gebruiken toen ik per ongeluk een heleboel foto’s had gewist, en het wist de meeste daarvan te herstellen. Het is gebruiksvriendelijk en confronteert je niet zo vaak met vervelende upsells als sommige andere gratis software. Bovendien ondersteunt het een breed scala aan bestandsformaten en opslagapparaten, waardoor het behoorlijk veelzijdig is. Misschien zou je het eens kunnen proberen!

Als je meer info of gebruikerservaringen wilt, bekijk dan deze Disk Drill Review op Reddit.

Het is gedetailleerd en kan je helpen beslissen of Disk Drill geschikt is voor jou.

Ik heb een soortgelijke situatie gehad, en ik begrijp volledig de urgentie. Hoewel Disk Drill voor Windows inderdaad een solide keuze is, wil je misschien je gereedschapskist een beetje diversifiëren. Een andere gratis en effectieve optie is Recuva. Het is heel eenvoudig, en de wizard-gebaseerde setup maakt het herstelproces erg gebruiksvriendelijk. Hoewel Disk Drill een goede reputatie heeft, kan Recuva een redder in nood zijn in gevallen waar je op zoek bent naar snel en probleemloos herstel. Bovendien is het lichtgewicht en verbruikt het niet veel van je systeembronnen.

Dat gezegd hebbende, verschillende tools hebben verschillende succespercentages afhankelijk van het type bestanden dat je probeert te herstellen. Soms moet je een paar opties proberen om je kansen te maximaliseren. Maar als gebruiksgemak en effectiviteit is wat je zoekt en je hebt geen bezwaar tegen een beetje vallen en opstaan, zijn deze twee—Disk Drill en Recuva—zeker de moeite waard om een kans te geven.

Wees alleen voorzichtig met het installeren van nieuwe software op dezelfde SD-kaart waarvan je bestanden probeert te herstellen. Het is veiliger om het op de harde schijf van je computer te installeren om te voorkomen dat je herstelbare gegevens op de SD-kaart overschrijft.

Voor degenen die meer details willen, kun je een uitgebreide Dataherstel Software voor Windows oplossing bekijken. Het gaat verder dan alleen SD-kaart herstel en kan ook nuttig zijn voor toekomstige behoeften.

Veel succes, en hopelijk krijg je je bestanden terug!