Jeg kom ved et uheld til at slette vigtige filer fra mit SD-kort og har brug for at genoprette dem. Jeg leder efter anbefalinger til den bedste gratis software til gendannelse af SD-kort, som andre har haft succes med. Enhver hjælp vil blive værdsat, især noget brugervenligt, da jeg ikke er særlig teknisk kyndig.
Disk Drill til Windows er ret solidt til SD-kortgendannelse. Jeg har selv været nødt til at bruge det, da jeg ved et uheld slettede en masse billeder, og det lykkedes at gendanne de fleste af dem. Det er brugervenligt og kommer ikke med irriterende opgraderingssalgsforsøg så ofte som noget andet gratis software. Plus, det understøtter en bred vifte af filformater og lagringsenheder, så det er ret alsidigt. Du burde give det et forsøg!
Hvis du vil have mere info eller brugeroplevelser, tjek denne Disk Drill anmeldelse på Reddit.
Det er detaljeret og kan hjælpe dig med at afgøre, om Disk Drill er det rigtige for dig.Jeg har haft en lignende situation, og jeg forstår fuldstændig vigtigheden. Mens Disk Drill til Windows er et solidt valg, kan du overveje at diversificere din værktøjskasse lidt. En anden gratis og effektiv mulighed er Recuva. Det er meget ligetil, og dens guidebaserede opsætning gør genoprettelsesprocessen meget brugervenlig. Mens Disk Drill har et godt ry, kan Recuva være en livredder i situationer, hvor du søger hurtig og problemfri genoprettelse. Desuden er det letvægt og forbruger ikke mange af dine systemressourcer.
Når det er sagt, har forskellige værktøjer varierende succesrater afhængigt af typen af filer, du forsøger at gendanne. Nogle gange skal du prøve et par muligheder for at maksimere dine chancer. Men hvis brugervenlighed og effektivitet er det, du søger, og du ikke har noget imod lidt trial and error, er de to—Disk Drill og Recuva—helt klart værd at give et skud.
Vær blot forsigtig med at installere ny software på det samme SD-kort, du forsøger at gendanne filer fra. Det er sikrere at installere det på din computers harddisk for at forhindre overskrivning af eventuelle gendannelige data på SD-kortet.
For dem, der er nysgerrige efter flere detaljer, kan du tjekke en omfattende Data Recovery Software til Windows løsning. Det går ud over blot SD-kort genoprettelse og kan også være nyttigt til fremtidige behov.
Held og lykke, og forhåbentlig får du dine filer tilbage!