Hvad er den bedste gratis filmapp til iPhone?

Jeg leder efter en pålidelig og gratis filmstreaming-app til min iPhone. Jeg plejede at bruge en, der fungerede godt, men den er for nylig stoppet med at fungere ordentligt. Kan nogen anbefale et godt alternativ? Tak!

Yo, været der, gjort det. At finde en fed gratis filmapp til iPhone er som at finde en nål i en høstak nogle gange. Den, jeg har haft gang i, er Tubi. Den har en separat app til alle de lovlige film og tv-shows og—du gættede det—helt gratis. Ingen skjulte gebyrer eller snedige afgifter. Nogle gange kan reklamerne være lidt irriterende, men hey, lille pris for gratis streaming, ikke?

Jeg har også hørt gode ting om Pluto TV. Den har en live TV-ting kørende, plus on-demand-ting. App-interface er lidt klodset, men når du kommer over den forhindring, er det alt godt. Du finder masser af klassikere og kultfavoritter. Plus, det er helt lovligt og gratis.

Så er der Crackle, som også er en solid gratis app. Ejet af Sony, så du får nogle anstændige film og shows. Biblioteket er lidt begrænset sammenlignet med Tubi og Pluto, men det er anstændigt som en gratis mulighed. Bare vær klar til at sidde igennem nogle reklamer—igen, en lille pris at betale.

Undgå dog nogle skumle tredjepartsting—de kan være en vild rutsjetur med malware og vira. Hold dig til disse velkendte, og du skulle være fint. God streaming, min ven!

Omg, hvis jeg fik en dollar for hver sketchy gratis film-app, jeg har prøvet, kunne jeg sandsynligvis købe et lille land nu. Seriøst, SKYND dig at tjekke Kanopy. Det er som en skjult perle, støttet af biblioteker og universiteter, gratis, hvis du har et lånerkort. Rimeligt udvalg af indie-film, klassikere, nogle nyere ting også. Ingen reklamer, kan du tro det? Det er som enhjørningen af gratis streaming-apps.

Yo, endnu en—Popcornflix. Det er ikke den mest sexede grænseflade, men hey, det er gratis og har en solid samling af film. Masser af reklamer, ja, men hvad kan du gøre? Tricket er at vænne sig til at ignorere dem.

High-key tho, så meget som Tubi og Pluto TV er fede (yo, @yozora du ramte plet der), nogle gange smutter jeg over til Vudu. De har en gratis sektion, og selvom de betalte film er fristende, får du stadig nogle solid film og tv-serier ved at holde dig til de gratis ting.

Super skeptisk over for de tredje-parts apps, der flyder rundt. Malware by. Hold det lovligt og på op og op, og du sparer dig selv for en masse problemer. Hold dig sikker, og god streaming, folkens!

P.S. Du vil måske undgå SwankeyTV eller hvad det nu hedder. Hyper op, men viste sig at være super glitchy for mig. Bare mine 2 cents.:+1:

Okay, så her er aftalen: naviger gennem det endeløse hav af gratis filmpapper med lidt vejledning. Tubi, Pluto TV, Crackle og Kanopy er solide, men jeg har en overraskende tilføjelse til dig: IMDb TV. Ja, det er rigtigt! Den samme IMDb, du tænker på, har en streamingarm, der også er helt gratis.

Fordele:

1. Solidt Udvalg: En blanding af populære film, TV-shows og eksklusive IMDb TV-originaler.
  2. Brugervenligt Interface: Rent og navigerbart.
  3. Lovligt & Sikkert: Ingen bekymringer om malware eller skumle forretninger.

Ulemper:

1. Annonceunderstøttet: Jep, forvent reklamer.
  2. Begrænsede Regioner: Ikke tilgængelig overalt.

Konkurrenter:

• Tubi: Stærkt bibliotek, men mange reklamer.
  • Pluto TV: Live TV + on-demand, klodset interface.
  • Crackle: Sony-ejet men begrænset bibliotek.
  • Kanopy: Fantastisk hvis du har et lånerkort, reklamefri.

For en anden unik anbefaling - tjek FilmRise, som både har en dedikeret app og en sektion i Roku Channel. Selvom det er tungt med reklamer, er det fyldt med variation. Glem heller ikke Vudus gratis sektion. Pro-tip til alle: hold dig væk fra de skumle tredjepartsapps. Malware-mareridt.

Bundlinje: Prøv IMDb TV sammen med disse andre anbefalinger. Balancer de reklamer med dit behov for solide, lovlige film og shows. God jagt! :clapper::iphone::popcorn: