Jeg slettet ved et uhell viktige filer fra SD-kortet mitt og trenger å gjenopprette dem. Jeg ser etter anbefalinger på den beste gratis programvaren for gjenoppretting av SD-kort som andre har hatt suksess med. All hjelp vil bli satt pris på, spesielt noe brukervennlig siden jeg ikke er veldig teknisk anlagt.
Disk Drill for Windows er ganske solid for gjenoppretting av SD-kort. Jeg har måttet bruke det selv da jeg ved et uhell slettet en mengde bilder, og det klarte å gjenopprette de fleste av dem. Det er brukervennlig og bombarderer deg ikke med irriterende mersalg like ofte som noe annen gratis programvare. I tillegg støtter det et bredt spekter av filformater og lagringsenheter, så det er ganske allsidig. Du burde prøve det!
Hvis du vil ha mer informasjon eller brukeropplevelser, sjekk denne Disk Drill-anmeldelsen på Reddit.
Det er detaljert og kan hjelpe deg å avgjøre om Disk Drill er riktig for deg.Jeg har hatt en lignende situasjon, og jeg forstår helt hastverket. Selv om Disk Drill for Windows er et solid valg, kan det være lurt å diversifisere verktøykassen litt. Et annet gratis og effektivt alternativ er Recuva. Det er veldig enkelt, og veivisersetupen gjør gjenopprettingsprosessen ganske brukervennlig. Mens Disk Drill har en flott merittliste, kan Recuva være en livredder i tilfeller hvor du ser etter rask og problemfri gjenoppretting. I tillegg er det lettvektig og bruker ikke mye av systemressursene dine.
Når det er sagt, har ulike verktøy varierende suksessrater avhengig av typen filer du prøver å gjenopprette. Noen ganger må du prøve et par alternativer for å maksimere dine sjanser. Men hvis du er ute etter enkelhet og effektivitet og ikke har noe imot litt prøving og feiling, er disse to—Disk Drill og Recuva—definitivt verdt å prøve.
Bare vær forsiktig med å installere ny programvare på samme SD-kort du prøver å gjenopprette filer fra. Det er tryggere å installere det på datamaskinens harddisk for å unngå å overskrive noen gjenopprettbare data på SD-kortet.
For de som er nysgjerrige på flere detaljer, kan du sjekke ut en omfattende Datagjenopprettingsprogramvare for Windows løsning. Det går utover bare SD-kortgjenoppretting og kan også være nyttig for fremtidige behov.
Lykke til, og forhåpentligvis får du filene dine tilbake!