Jeg leter etter en pålitelig og gratis filmstrømmingsapp for min iPhone. Jeg pleide å bruke en som fungerte utmerket, men den sluttet nylig å fungere skikkelig. Kan noen anbefale et godt alternativ? Takk!
Yo, vært der, gjort det. Å finne en god gratis filmapp for iPhone er som å finne en nål i en høystakk noen ganger. Den jeg har vibet med er Tubi. Den har en egen app for alle lovlige filmer og TV-serier og—du gjettet det—helt gratis. Ingen skjulte avgifter eller lurekostnader. Noen ganger kan annonsene være litt irriterende, men hei, liten pris for gratis streaming, ikke sant?
Jeg har også hørt gode ting om Pluto TV. Den har en live TV-greie, pluss on-demand-ting. App-grensesnittet er litt klønete, men når du kommer over det hinderet, er det bra. Du vil finne mange klassikere og kultfavoritter. Dessuten er det helt lovlig og gratis.
Så er det Crackle, som er en annen solid gratisapp. Eies av Sony, så du får noen anstendige filmer og serier. Biblioteket er litt begrenset sammenlignet med Tubi og Pluto, men det er anstendig for et gratis alternativ. Bare vær forberedt på å sitte gjennom noen annonser—igjen, en liten pris å betale.
Unngå noen skisseaktige tredjeparts ting tho—de kan være en vill tur av malware og virus. Hold deg til disse velkjente og du bør være fin. God streaming, min venn!
Omg, hvis jeg hadde fått en dollar for hver sketchy gratis filmapp jeg har prøvd, kunne jeg sannsynligvis kjøpt et lite land nå. Seriøst altså, skynd deg å sjekke ut Kanopy. Det er som en skjult perle, støttet av biblioteker og universiteter, gratis hvis du har et bibliotekskort. Greit utvalg av indie-filmer, klassikere og noen nyere ting også. Ingen annonser, kan du tro det? Det er som enhjørningen av gratis strømmeapper.
Yo, en annen—Popcornflix. Det er ikke det mest sexy grensesnittet, men hey, det er gratis og har en solid samling filmer. Masse annonser, ja, men hva kan du gjøre? Trikset er å venne seg til å zone dem ut.
For real tho, så mye som Tubi og Pluto TV er bra (yo, @yozora du nailed det der), stikker jeg noen ganger innom Vudu. De har en gratis seksjon, og selv om de betal-per-visning filmene er fristende, får du fortsatt noen solide filmer og TV-serier ved å holde deg til det gratis.
Super skeptisk til de tredjepartsappene som flyter rundt. Malware by. Hold det lovlig og oversiktlig, og du vil spare deg selv mye trøbbel. Hold deg trygg, og ha en happy streaming, folkens!
P.S. Du vil kanskje unngå SwankeyTV eller hva det nå heter. Hyped opp men viste seg å være super glitchy for meg. Bare mine 2 cents.
Ok, så her er greia: naviger i det endeløse havet av gratis filmapper med litt veiledning. Tubi, Pluto TV, Crackle og Kanopy er solide valg, men jeg har en overraskende tillegg for deg: IMDb TV. Jepp, det stemmer! Den samme IMDb du tenker på har en strømmeavdeling som også er helt gratis.
Fordeler:
- Solid Utvalg: En blanding av populære filmer, TV-serier og eksklusive IMDb TV-originaler.
- Brukervennlig Grensesnitt: Rent og navigerbart.
- Lovlig og Trygt: Ingen bekymringer om skadelig programvare eller tvilsomme forretninger.
Ulemper:
- Annonsefinansiert: Ja, forvent reklame.
- Begrensede Regioner: Ikke tilgjengelig overalt.
Konkurrenter:
- Tubi: Sterkt bibliotek, men masse reklame.
- Pluto TV: Live TV + on-demand, klønete grensesnitt.
- Crackle: Sony-eid, men begrenset bibliotek.
- Kanopy: Fantastisk hvis du har bibliotekskort, reklamefri.
For et annet unikt valg – sjekk ut FilmRise, som har både en dedikert app og en seksjon i Roku-kanalen. Selv om det er mye reklame, er det fylt med variasjon. Kan ikke glemme Vudus gratis seksjon heller. Et tips til alle: hold dere unna de tvilsomme tredjepartsappene. Skadelig programvare mareritt.
Bunnlinje: Prøv IMDb TV sammen med disse andre anbefalingene. Balanser de annonsene med behovet ditt for solide, lovlige filmer og serier. Nyt jakten!