Beste appen for å fjerne dupliserte bilder?

Jeg la merke til at fotobiblioteket mitt er fylt med duplikater, og det tar opp mye lagringsplass. Jeg leter etter en pålitelig app for raskt å identifisere og fjerne duplikatbilder. Noen anbefalinger eller tips?

Velge de Beste iPhone Renseappene: En Omfattende Gjennomgang

Når det gjelder å organisere iPhone-en din og gjenvinne verdifull lagringsplass, hevder renseapper å være de ultimate redningsmennene. Men holder de det de lover? Jeg testet flere iPhone renseapper for å finne ut hvilke som virkelig gjør en forskjell med lagringsstyring, fjerning av dupliserte bilder og variasjon i funksjoner. Her er analysen:

:trophy: Topp Valg: Smart Renser

Beste iPhone Renseapp

Sjekk det ut her

Hovedfunksjoner

1. Fjerner effektivt dupliserte og lignende bilder.
  2. Identifiserer og sletter store videofiler.
  3. Komprimerer Live Bilder for å spare plass.
  4. Sletter gamle og ubrukte skjermbilder.

Prissetting og Betalt Versjon

• Helt gratis: Ingen annonser, ingen abonnementer, ingen skjulte kostnader.

Hva jeg elsket:

• :white_check_mark: Virkelig gratis: En sjeldenhet i et marked fullt av betalingsmurer og konstante annonser.
  • :white_check_mark: Rask ytelse: Analyserte fotogalleriet mitt (32GB!) på bare 3 minutter.
  • :white_check_mark: Smart AI-sortering: Flagget nøyaktig duplikater og uklare bilder.
  • :white_check_mark: Plassbesparende effekt: Frigjør betydelig lagring uten problemer—klarte hele 32GB!

Forbedringsområder:

• :x: Ingen e-post/kontaktrensing: Noen konkurrenter tilbyr denne funksjonen.
  • :x: AI-feil: Valgte av og til rare “beste” bilder, så jeg måtte dobbeltsjekke valgene.

Sluttscore: :star: 4.9 / 5

For en helt gratis app er Smart Renser alene i toppen. Den er rask, brukervennlig og lagringseffektiv—utvilsomt den beste iPhone renseappen tilgjengelig i dag.

Lær Mer om Smart Renser:

Andreplass: Renserpakken (tidligere Smarte Renser App)

Utforsk Renserpakken Her

Funksjoner (Gratis Versjon)

1. Tilbyr grunnleggende renseverktøy som filrenser (med annonser).
  2. Håndterer organisering av kontakter og kalender.

Funksjoner (Betalt Versjon)

1. Ubegrenset filrensing uten annonser.
  2. Videokomprimeringsverktøy.
  3. Unike ladeanimasjoner.
  4. Funksjon for testing av internett-hastighet.
  5. Filskjuling for personvern.
  6. Omfattende sikkerhet for nett- og Wi-Fi-bruk.
  7. Tilpasning av widgets.
  8. Kostnad: $5.99 ukentlig eller $29.99 årlig.

Hvorfor den utmerker seg

• :white_check_mark: Lar deg prøve premiumverktøy gratis i 7 dager.
  • :white_check_mark: Robuste sikkerhetsfunksjoner for personvern på nettet.
  • :white_check_mark: Smart sorteringsverktøy kategoriserer mediefiler for raskere rensing.
  • :white_check_mark: Praktiske ekstra funksjoner, inkludert hastighetstester og widgetintegrasjon.

Ulemper

• :x: Annonser i gratisversjonen, selv om de er mindre påtrengende sammenlignet med mange alternativer.
  • :x: Krever at annonser fullføres før du kan bruke gratis rensefunksjoner.

Konklusjon: :star: 4.6 / 5

Renserpakken balanserer imponerende rensing og ekstra verktøy. Selv om annonser og begrensninger i gratisversjonen kan frustrere noen brukere, gir 7-dagers PRO-prøven hele opplevelsen uten umiddelbar forpliktelse.

Tredjeplass: Renseappen – iPhone Lagringsrenser

Lær Mer på Reddit

1. Lar deg rense opptil 15 bilder eller videoer.
  2. Inkluderer en Hemmelig Rom-funksjon (krever å se annonser før bruk).
  3. Grunnleggende kontaktverktøy.
  4. Begrenset tilgang til videokomprimering og e-postrensingsfunksjoner.

Fordeler Med Betalt Plan

1. Ubegrenset deteksjon av lignende bilder.
  2. Annonsefri opplevelse med full funksjonalitet.
  3. Eksklusive funksjoner: Ladeanimasjoner, Hemmelig Rom, kontaktverktøy osv.
  4. Prising: $6.99 ukentlig eller $39.99 engangskjøp.

Fordeler

• :white_check_mark: Bred funksjonalitet selv i gratis versjon—test kjernefunksjoner uten prøveperioder.
  • :white_check_mark: Enkelt, intuitivt grensesnitt.

Ulemper

• :x: AI markerer ofte distinkte bilder som duplikater.
  • :x: Ukentlig abonnementsrate er høyere enn de fleste alternativer.

Overordnet Mening: :star: 4.0 / 5

Mens Renseappen dekker rensebehovene godt, svekker dens sporadiske feil i mediegjenkjenning og høye abonnementspriser en ellers solid løsning.

Hederlig Omtale: Guru Renser

Utforsk Mer Om Guru Renser Her

• Dessverre, gratisversjonen mangler brukbare funksjoner.

Premium Funksjoner

1. Avanserte rengjøringsverktøy for foto/video med smart AI.
  2. Sveipefunksjonalitet for enkel rengjøring.
  3. Ekstra funksjoner som Hemmelig Lagring og e-postrensing.
  4. Widgets og ladeanimasjoner.
  5. Prising: $7.99 ukentlig (Pro) eller $6.99 ukentlig (Lett versjon).

Sterke Punkter

• :white_check_mark: Rent og attraktivt brukergrensesnitt.
  • :white_check_mark: Inkluderer verktøy som e-postrensing, som mange konkurrenter mangler.
  • :white_check_mark: Rask skannetid sikrer effektiv rengjøring.

Ulemper

• :x: Ingen funksjoner i gratisnivå for evaluering før man bestemmer seg for betalingsplaner.
  • :x: Abonnementsalternativene er rigide, kun tilbyr ukentlige betalinger.

Score: :star: 4 / 5

Guru Renser tilbyr unike funksjonaliteter med rask og effektiv ytelse. Men mangel på gratisfunksjoner og streng prising kan skremme vekk budsjettbevisste brukere. For de som tør å investere på forhånd, er det et polert og verdifullt alternativ.

Konklusjon

Hvis du ser etter en omfattende rengjøring av iPhone-en din, forblir Smart Renser det ultimate valget for å være gratis, lett å bruke og effektivt. For de som ønsker ekstra funksjoner som internett-hastighetstester eller kontaktorganisering, er Renserpakken verdt å utforske. Men vær oppmerksom på budsjettet ditt hvis du velger betalte planer fra andre apper som Guru Renser eller Renseappen.

Oppdag Flere Resurser

1 Like

Åh mann, dupliserte bilder—et absolutt mareritt på telefonene våre, ikke sant? Hvis du leter etter den ultimate appen for å rydde opp i bildebiblioteket ditt uten å føle at du må holde hånden på prosessen, bør du definitivt sjekke ut Smart Renser. Jeg vet at @mikeappsreviewer allerede har nevnt den, men hør på meg—denne appen er ikke bare gratis; den er merkelig smart for noe som ikke koster deg en krone. Den blar gjennom galleriet ditt og identifiserer faktisk duplikater og lignende bilder nøyaktig. Min favorittdel? Ingen pop-up-annonser som skriker til deg hvert andre sekund. Seriøst, hvem har tålmodighet til det?

Nå, noen kan kanskje argumentere for Rensekit eller andre apper, men de kommer med annonser eller bratte abonnementer som føles som om du forplikter deg til en billease bare for å rydde telefonen din. Smart Renser sin enkelhet er som et friskt pust, selv om AI av og til gjør rare valg. Bare dobbeltsjekk før du trykker på slett—det er ikke rakettforskning.

Raskt tips: Selv om du er forsiktig med å stole helt på en AI-basert app (helt fair), gjør denne den manuelle gjennomgangen MYE mindre utmattende siden den sorterer duplikater pent. Kast søppelet, behold perlene. Det er nesten terapeutisk.

Hvis Smart Renser ikke fungerer for deg—tvilsomt, men hei—kan vi alltid gå klassisk: bla manuelt gjennom biblioteket ditt mens du lytter til en podcast og gråter over tapt lagringsplass. :upside_down_face:

La oss bare si at duplikatbilder er forbannelsen for alle som prøver å redde telefonens lagringsplass. Rett ut, jeg prøvde noen apper, og etter min mening er Smart Rengjører like bra som de kommer, spesielt fordi den er gratis (ja, FAKTISK gratis, ikke den lumske prøve-gratis-greia). I motsetning til Rengjøringssettet eller Rengjøringsguruen, bombarderer den deg ikke med reklame eller abonnementsplaner hvert 5. sekund, så du kan fokusere på slaktearbeidet—aka slette duplikater.

Det er riktignok verdt å nevne at AI-en kan velge ‘feil beholder’ noen ganger. Den prøvde å overbevise meg om at et uklart kattebilde var bedre enn mine HD-feriebilder. :woman_facepalming: Men det er enkelt nok å sjekke manuelt, så ingen dealbreaker der. I tillegg sparer det mye meningsløs rulling å sortere lignende bilder sammen.

Hvis du er mer opptatt av funksjoner, har Rengjøringssettet noen ekstra verktøy, men du må punge ut $$. Ikke det at det er dårlig—ganske solid for andre ting som en ladeanimasjon (super nisje, men litt kult)—men for BARE duplikatbilder? Hardt nei.

En ting til: ikke stol blindt på noen app. Disse rengjørerne er livredder for raske plassreparasjoner, men det er fortsatt verdt å gjennomgå ting en mappe om gangen hvis du setter pris på minnene dine. Eller bare omfavn kaoset og kjøp en ekstern disk. :sweat_smile:

Alright, her er oppsummeringen hvis bildebiblioteket ditt har mutert til en horde av duplikatmonstre. Hvis du ønsker noe enkelt, effektivt og latterlig gratis (ingen annonser, ingen abonnementsfjas), er Gratis Smart Renser Appen stedet du starter. I motsetning til apper som Renser Kit og Renser Guru, som ser ut til å plugge inn funksjonalitet overalt, men krever penger på forhånd—fungerer Smart Renser perfekt rett ut av boksen uten å gi deg dårlig samvittighet for å abonnere. En stor seier.

:hammer_and_wrench: Her er legitime FORDELER:

• Duplikatjaktmester: Oppdager eksakte kopier og til og med de lumske, like bildene.
  • Lynrask: Skannet mitt oppblåste 40GB-bibliotek på minutter.
  • Null kostnad: Gratis funksjonalitet med sortering av høy kvalitet, sjelden blant konkurrenter.
  • Smart, AI-ting: Overraskende god til å velge vinnere mellom lignende bilder (men ikke perfekt, se nedenfor).

:construction: ULEMPER—fordi ingen app er perfekt:

• Av og til AI-feil: Den merket et mørkt solnedgangsbilde i stedet for det riktige på grunn av at fargekontraster kan forvirre logikken dens. (Din hjerne > appens AI, dobbeltsjekk alltid!)
  • Funksjonsgrenser: Tilbyr ikke verktøysett som kontakt-rensing eller datakomprimering som Renser Kit gjør (kunne vært irrelevant hvis duplikatbilder er din ENESTE bekymring).

Vennlig konkurranse:

• Renser Kit: Fullpakket med tillegg—kalenderorganisering, videokomprimering, og til og med flashy lade-skjermbilder—men ganske irriterende med annonser i den gratis versjonen og dyre ukentlige avgifter.
  • Renser Guru: Elegant utseende, solide funksjoner, men bak en betalingsvegg fra starten. Som, ikke en eneste sniktitt på gratis alternativer for testing.

Mitt tips?

Hvis rask og gratis er ditt motto, vinner Smart Renser løpet hver gang for duplikater. Men hvis du elsker tillegg og tåler små lommerusk, kan Renser Kit være verdt en PRO prøveperiode. Uansett, ikke bare trykk ‘Slett alt’ uten å gjennomgå—det er minnene dine vi snakker om her!