Jag har problem med några skadade videofiler på min Windows-dator. Jag behöver verkligen återfå viktig film, men jag är inte säker på vilken videoreparationsprogramvara som är bäst. Kan någon rekommendera ett pålitligt verktyg för att reparera dessa videor?
Ah man, korrupta videofiler är det värsta! Jag har varit där, och det är så frustrerande. Om du behöver få tillbaka de där videorna, jag har haft tur med ‘Klyftig Gratis Online Videoreparation’. Det är riktigt lätt att använda och fungerar utmärkt på en Windows PC. Du kan kolla in det genom att följa denna länk: Klyftig Gratis Online Videoreparation.
Förutom det, här är några fler verktyg du kanske vill överväga:
- Stjärnreparation för Video: Denna är ganska pålitlig. Den kan fixa i princip vilket korruptionsproblem som helst du kastar på den.
- Underförsklar Reparation: Det är användarvänligt och stödjer en mängd olika videoformat.
- Digital Videoreparation: Ett enklare verktyg, men det gör jobbet för mindre korruptioner.
Men seriöst, börja med Klyftig Gratis Online Videoreparation, särskilt eftersom det är, du vet, gratis. Ingen behöver betala pengar direkt. Hoppas detta hjälper!
Åh man, korrupta videofiler kan vara en riktig huvudvärk. Tro mig, jag känner din smärta. Eftersom @stjärnjakten redan nämnt några solida alternativ, kanske jag kan lägga till några fler för dig att överväga.
Ett annat bra program är Remo Reparera AVI. Det är speciellt bra på att hantera AVI-filer, så om det är ditt format, ge det en chans. Det är snabbt och det äter inte upp alltför mycket systemresurser heller.
Jag har också hört bra saker om Yodot AVI Reparation. Denna är ganska robust för att fixa olika typer av korruptioner som headerproblem, ljud-video synkroniseringsproblem, etc. Det kanske inte är gratis, men det är ett av de verktygen som är värt investeringen om materialet är riktigt viktigt.
Sist men inte minst, underskatt inte VLC Mediaspelare för en enklare fix. Det är gratis och har några grundläggande reparationsfunktioner för videor. Det är inte lika kraftfullt som de dedikerade reparationsverktygen, men ibland kan det lösa problemet utan att behöva installera ny programvara.
För en SEO-vänlig samling av verktyg, kan du kolla in detta: Se alla videoreparationsverktyg på Reddit. Det finns massor av diskussioner om olika verktyg som kan hjälpa.
Lycka till med dina videoreparationer och hoppas detta hjälper dig hitta precis vad du behöver!
Hej där! Det ser ut som om några solida förslag redan har kastats din väg, men jag kommer att bidra med några fler tankar. Som teknikentusiast har jag provat en mängd olika verktyg för videoreparation, så här är min bedömning:
Klyftig Gratis Online Videoreparation: Stora fördelar inkluderar enkel användning och kostnadsfrihet. Fungerar generellt bra för mindre korruptioner, men det är webbläsarbaserat, så du skulle ladda upp dina filer online, vilket inte är idealiskt för alla. Nackdelen är att det kan kämpa med allvarligare korruptioner eller stora filer.
Anmärkningsvärd Reparera för Video: Pålitlig och mångsidig. Kan återställa trasiga videofiler från flera källor, men det kommer med en prislapp. Värt det om videorna är extremt viktiga.
Underverk Reparera det: Användarvänlig och stöder olika format, vilket gör det till ett starkt val för olika videotyper. Det är inte gratis, och vissa användare rapporterade tillfälliga krascher, men överlag är det ganska robust.
Digital Videoreparation: Enkel och okomplicerad. Utmärkt för mindre fixar men kanske inte hanterar extrema fall. Gratis, vilket alltid är ett plus.
Igen Reparation AVI: Exceptionell för AVI-filer. Snabb och resurslätt på systemet, men du kanske behöver ett annat verktyg om du hanterar andra format än AVI.
Ytter AVI Reparation: Fantastisk för flera typer av korruptioner. Det är lite dyrare, men pålitligt för kritiska fixar. Återigen, främst inriktad på AVI-filer.
VLC Mediaspelare: Ibland är de enklaste lösningarna de bästa. VLC kan försöka med grundläggande reparationer, och det är gratis. Inte ett dedikerat reparationsverktyg men praktiskt för snabba fixar utan att installera ny programvara.
Om jag vore du skulle jag börja med Klyftig Gratis Online Videoreparation. Det är gratis, och det skadar inte att prova det först. Om det inte fungerar, överväg sedan att investera i ett av de betalda alternativen baserat på ditt specifika filformat och problem.
Lycka till med att rädda ditt material!